Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з моменту оформлення покупки товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути.

Повернення та обмін покупок

Інтернет-магазин Bolove.com.ua здійснює відправку товарів службою доставки з мінімальною передплатою 100 грн. Тому покупець може перевірити свій товар у відділенні служби доставки. І після перевірки товару – здійснити повну оплату.


Випадки, в яких придбані товари обмінюються за рахунок інтернет-магазину, Bolove.com.ua:

  • Покупець може здійснити повернення або обмін товару, якщо товар виявився неналежною якістю або комплектація замовлення була неправильною.

Перелік категорій товарів неналежної якості, для яких можна здійснити повернення або обмін товару у разі відповідності до вищезазначених правил: 

  1.  Товар в якому присутній виробничий брак (обмін оплачуємо ми на ідентичну модель).

  2. Питання невиробничого браку — подряпини, плями, дірочки, затягування вирішуються виключно в разі, якщо річ була перевірена на відділенні транспортної компанії, в присутності оператора, кур'єра або продавця. В випадку, якщо перевірка була проведена вдома і виявилися плями і т.д. — в обміні може бути відмовлено (обмін оплачуємо ми на ідентичну модель).

  3. Товар, опис або зображення на сайті якого, не відповідають дійсності за умов перевірки товару на відділенні транспортної компанії, в присутності оператора.

Звертаємо Вашу увагу на те, що товар неналежної якості приймається назад лише у повній комплектації, з усіма упаковками та наклейками.

Відповідно до вищевказаних правил щодо повернення та обміну товару транспортні витрати товарів неналежної якості покриває Bolove.com.ua.

Повернення/обмін товарів належної якості

До товарів належної якості відносяться:

  1. Товари без виробничого браку.

  2. Товари, що повністю відповідають опису і фотографіям на сайті.

  3. Якщо вам не сподобався колір, передумали, вирішили замінити на іншу модель.

Клієнт має право повернути товар продавцю, через невідповідність розмірів, зміну колірних переваг, незадоволеність якістю виробу та іншим приводам, позначити які можна як «невідповідність очікуванням». У такому разі клієнт має право повернути товар чи обміняти його за аналогічний (у разі потреби — з доплатою). Обмін та повернення товару здійснюється протягом 14 діб з моменту отримання товару. Витрати транспортування у випадку обміну або повернення товарів належної якості оплачує клієнт.


Щоб мати змогу обміняти або повернути товар, будь ласка, переконайтеся в наступному:

• товар не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, механічних пошкоджень, заводська упаковка, ярлики, пакети все ціле (товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент передачі покупцю) .

Процедура повернення

  1. Перед тим як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється через поштову службу. Контакти для зв'язку з приводу обміну чи повернення товару 0985594554.

  2. Запакуйте товар у заводське пакування.

  3. Відправте його Новою поштою за контактами: місто Київ, Нова пошта 331 відділення, 0985594554 на ім'я Стефанишин Тетяна. Або в разі способу доставки "самовивіз" здійсніть обмін або повернення за адресою місто Київ, вул. Закревського 85.

  4. Оплата доставки товару неналежної якості здійснюється за рахунок компанії Bolove.com.ua, оплата доставки товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.

  5. Після надсилання товару необхідно телефоном повідомити менеджеру номер декларації.

  6. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів протягом 14 днів після відправки. Гроші повертаються покупцю на розрахунковий рахунок або картку, вказану покупцем при поверненні товару.

У разі виникнення будь-яких питань — ставте їх нашим операторам.

Щиро сподіваємося, що вам ніколи не доведеться заходити на цю сторінку!